Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΛΕΦΕΔ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - Εκπαίδευση Fast Rope.





Σε ενα ιδιαιτερο αντικειμενο εκπαιδευτηκε για ακομα μια φορα η ομαδα αναγνωρισης (Ο.Α.) της ΛΕΦΕΔ .
Το fast rope ειναι μια τεχνικη που ''κατακτιεται'' μεσω της τριβης και συνεχους εξασκησης.
Απο τον πρωτο "ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟ 2008" ειχαμε αρχισει την εξοικειωση με αυτην (με την παρεμβαση του τοτε Δ/τη της 1ης ΤΑΞ.Κ\Δ ΑΛ Κου ΣΥΝΑΔΙΝΟΥ που κανονισε και ηρθαν δυο ανθ/στες απο την Έ ΜΚ και καταφεραμε να πραγματοποιησουμε αναλογο στεκ στον πυργο της Ρεντινας).
Φυσικα η πργματοποιηση της τεχνικης γινοτανε παντα στα πλαισια διαγωνιστικων ασκησεων απο ατομα ποικιλλων επιπεδων (δηλαδη απο εφεδρους αεροπορους μεχρι βατραχανθρωπους και απο ατομα που ειναι στον χωρο 15 χρονια μεχρι νεοεισερχομενους) και δεν δινοτανε η ευκαιρια να εντρυφησουμε στο θεμα, αρκουμενοι στο να κανουμε μια φορα την τεχνικη δεμενοι ,με την γνωστη σε οσους υπηρετησαν ειδικες δυναμεις ,''καντηλιτσα''για λογους ασφαλειας. Ετσι εδω και καιρο υπηρχε (η γνωστη για την ΟΑ) ανησυχια να ''κυριαρχησουμε''την τεχνικη καταφερνοντας να την πργματοποιησουμε με πληρη φορτο(κρανος-εξαρτηση-οπλο)χωρις να ειμαστε δεμενοι.
Αυτο και καναμε την Κυριακη 18/03/12 με ολιγομελη ομαδα αποτελουμενη απο αντρες της ΟΑ (καθως και υποψηφιους..)αφου δυστυχως η αιτηση του περ/χη της ΟΑ να συμμετασχουν οσοι ανδρες επιθυμουν απο την λεσχη μας δεν εγκριθηκε λογω κυριως των διαφορων υποχρεωσεων της ΛΕΦΕΔ ,παροντων και μελλοντικων.
Τα συμπερασματα πολλα και το κυριο ειναι οτι χρειζεται να το κανεις παρα πολλες φορες για να μπορεσεις να ξεπερασεις το ενστικτο της αυτοσυντηρησης και να δοκιμασεις μεγαλα υψη(καθως και να επιχειρησεις απο ελικοπτερα,θυμηθειτε το βασισμενο σε πραγματικα γεγονοτα εργο ''BLACKHAWK DOWN''.
Δεν ειναι τυχαιο οτι στους αμερικανους πεζοναυτες δεν πραγματοποιουν ολοι την τεχνικη αλλα μονο αυτοι που ειναι εκπαιδευμενοι και πιστοποιημενοι με το σχολειο ''AIR ASSAULT'' [τουλαχιστον αυτο μου ειχε πει το 1993 στο σταφανοβικειο ,αμερικανος reccon της 22ας Μ.Ε.U.(ΜARINE EXPEDITIONARY UNIT) οταν ειχα την τιμη να πραγματοποιησω εκπαιδευση μαζι τους (με την διμοιρια μου) ως μοναδικος αγγλομαθης δοκιμος του 505Τ Π/Ν]
Επισης δεν θα ξεχασω το 2006 στην ΚΥΠΡΟ (''ΟΝΗΣΙΛΟΣ'') που φτασαμε στον πυργο μετα απο εξαντλητικη πορεια περιπου 40χλμ και ετοιμαστηκαμε ολο χαρα να αναριχηθουμε για να πραγματοποιησουμε την τεχνικη και τελικα δεν μας επιτραπηκε διοτι απαντησαμε με ειλιρινια στην ερωτηση αν εχουμε ξανακανει....
Παντως θα υπαρξουν ευκαιριες στο μελλον για συνεχεια αφου εκπαιδευτηκε ενας πρωτος πυρηνας και θα μπορεσουμε να εκμεταλλευτουμε πληρως το θαυμασιο αυτο εργαλειο που τοσα χρηματα δαπανησαμε για να αποκτησουμε .

ΠΕΡ/ΧΗΣ Ο.Α.(G 3 2 B)

ΠΗΓΗ ΠΕΡ/ΡΑ  : http://www.lefed.gr/