Την ίδια ώρα, στα «Ελληνικά Ναυπηγεία» συνεδρίαζε το Δ.Σ. της εταιρείας προκειμένου να ανακοινώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, «αδυναμία πληρωμών», που πρακτικά σημαίνει ότι βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την εξαγγελία πτωχεύσεως, με ό,τι και αν αυτό συνεπάγεται.
Μετά τη συνάντηση δεν ανακοινώθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες, όπως όμως επανειλημμένα είχαν τονίσει τις τελευταίες ημέρες τόσο ο υπουργός όσο και ο αναπληρωτής του με διαδοχικές τους συνεντεύξεις, στόχος του υπουργείου και κατ’ επέκταση της κυβερνήσεως είναι αφενός μεν «η υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος», αφετέρου δε η διασφάλιση του μέλλοντος των εργαζομένων και κατ’ επέκταση της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας. Αυτό το τελευταίο έχει να κάνει τόσο με την επίλυση του ζητήματος της παραλαβής των τριών κατασκευασθέντων εν Ελλάδι υποβρυχίων «τύπου 214», όσο και του μέλλοντος του πρώτου υποβρυχίου της προαναφερθείσας κλάσης, του «Παπανικολή», όσο και με το πρόγραμμα του εκσυγχρονισμού των τεσσάρων φρεγατών τύπου MEKO-200HN του Στόλου, και με το άλλο μείζον εξοπλιστικό πρόγραμμα της ναυπήγησης έξι (τεσσάρων και δύο οψιόν) φρεγατών γαλλικής σχεδίασης τύπου FREMM.
ΠΗΓΗ : ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ.